Rator, Voices & Carburetor Dung

Joe Kidd

OLD BASTARD!

You may also like...

3 Responses

  1. todd (madihah wear scarf) says:

    cheah!!!! aku follower c-dung dari dulu sampai sekarang. sampai aku dah ada band aku sendiri (tapi tak hebat mana pun band aku nie). nak main gigs pun payah. sekadar main band fest je le.. erm… bagi aku c-dung nie.. kalau tak tau lagu boo hoo tu memang bukan follower c-dung la.. (lagu time Aku mula2 belajar main gitar dulu)

  2. Joe Kidd says:

    Terima kasih nan! Kalu nak Biodegradable zine tu, boleh kami photostat balik untuk awak!

  3. nan says:

    sy ni generasi baru gak..kenal c.dung masa form 2 (1995) pastu beli tape u all bersama band 2 ketika itu..subculture,pilgrims.modar, skc dll..lepas tu berkembang dgn follow setiap blasting concept.Tiap rabu x miss Paper the Sun..beli zine beli stuff.blajar meminati DIY..pastu buat zine plak..pegi gig d era picadilly..sampai la ni …ug tetap d hati. Tp band yg betul2 membuka jiwa sy utk ke arah ni…x lain x bukan..c.dung…
    teringat mase sekolah dulu cikgu rampas zine biodegradble material…sedih beb

Leave a Reply